Odpověď

Upozornění: do tohoto tématu bylo naposledy přispěno před 120 dny.
Zvažte prosím založení nového tématu.
Jméno:
E-mail:
Předmět:
Ikona zprávy:

Připojit:
(Vymazat přílohu)
(více příloh)
Omezení: 4 příloh na příspěvek, maximální velikost 2000KB, maximální vlastní velikost 2000KB
Ověření:
Zadejte znaky zobrazené na obrázku
Poslechnout obrázek / Požádat o jiný obrázek

Zadejte znaky zobrazené na obrázku:
Nejdelší řeka v ČR:

Zkratky: stiskněte shift+alt+s pro odeslání nebo shift+alt+p pro prohlédnutí


Shrnutí tématu

Poslal: Michal
« kdy: Červen 19, 2020, 12:41:39 odpoledne »

Máš je vryté v podvědomí. Pak často koupíš něco co jsi vůbec nechtěl.
Poslal: Tomáš
« kdy: Březen 10, 2019, 09:42:41 odpoledne »

Přesně tak. Když vidím reklamu, vím že tohle nechci.  :D  A kdo se nechá oblbnout a koupí, udělá to jen jednou.  :D
Poslal: Fanda9175
« kdy: Březen 10, 2019, 10:42:59 dopoledne »

podle mne manipulují s lidmi a pak jsou lidi často zklamaní nehledím na ně dám na svůj selský rozum :)
Poslal: Ann
« kdy: Březen 10, 2019, 10:34:53 dopoledne »

Ano. Přesně takhle reklamy fungují.  :( Má se ti něco vrýt do podvědomí. Proto se na ně raději nedívám.  :)
Poslal: Vladimír
« kdy: Březen 10, 2019, 09:08:51 dopoledne »

Když se na ně budu často dívat, může se mi stát, že se mi vryjí do paměti a v obchodě pak nechtě sáhnu po zboží, které jsem často viděl v reklamě?