Autor Téma: Když se operace sleziny nepovede  (Přečteno 2999 krát)

0 uživatelů a 2 Hostů prohlíží toto téma.

Offline Ann

• Člen*
  • Velmi aktivní člen
  • Hodnocení: +70/-0
Re:Když se operace sleziny nepovede
« Odpověď #30 kdy: Prosinec 18, 2021, 10:48:35 dopoledne »
Citace: Nika  Prosinec 17, 2021, 09:51:01 odpoledne
Robili mu aj biochemiu,tak ma zvysene pecenove parametre,ale hlavne ma vysoke leukocyty,ze asi nejaky zapal.

Bojim sa tych zvysenych leukocytov,vobec neviem co to znamena.

Zkus se zeptat tady:     https://www.ifauna.cz/psi/diskuse/
odpovídají tam zkušení chovatelé a často i veterinářka. Ta má přezdívku Bodlinka.
Já nejsem odborník, ale domnívám se, že ty špatné hodnoty mohou být přechodné po té narkóze a ani nevíš co všechno do něj při operaci napíchali. Určitě dostal silný lék proti bolesti a to už se v krvi projevit musí.
Držím vám palce.

Reklama

« Odpověď #30 kdy: Prosinec 18, 2021, 10:48:35 dopoledne »

Offline Lucka

• Velmi aktivní člen
  • Hodnocení: +69/-0
« Odpověď #31 kdy: Prosinec 20, 2021, 06:57:21 dopoledne »
Ahoj Niko, jak se daří Baronovi, je to trochu lepší? Už mu vyndali stehy?

Offline Nika

• Nový člen
  • *
  • Hodnocení: +3/-0
« Odpověď #32 kdy: Prosinec 21, 2021, 12:12:33 odpoledne »
Ahojte.
Tak sem znova pisem,rada by som mala dobre spravy,ale zial.Baron ma velmi silny zapal v tele,dostava dvoje antibiotika.Je to boj dostat ich donho.Uz odmieta aj jedlo,kde by potencionalne mohli tie lieky byt.Celkovo zerie velmi malo,nic ho nebavi.Myslela som si,ze by to mohlo byt tymi atb,ze ho boli zaludok,ale dnes ho opat prezerali a na peceni ma hrcku,vraj pravdepodobne metastaza.Ak sa to nezlepsi do 3,4 dni,odporucaju nam rozmyslat nad eutanaziou.Neviem co mam robit😭

Offline Ann

• Člen*
  • Velmi aktivní člen
« Odpověď #33 kdy: Prosinec 21, 2021, 01:19:44 odpoledne »
Ahoj Niko,