Autor Téma: Jak jsem začal fotografovat přírodu  (Přečteno 1063 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Fanda9175

  • Host
Jak jsem začal fotografovat přírodu
« kdy: Únor 25, 2019, 11:29:04 dopoledne »
Dříve než jsem fotografoval tak jsem maloval. Malování bylo mým koníčkem. Přírodu mám rád odjakživa. Mám krásné vzpomínky, kdy mne můj dědeček, který byl lesní inženýr vodil do přírody. Učil mne poznávat přírodu, zvířata a rostliny určovat. Dále mne učil jak poznat stopy zvířat a i základy stopování a také jak přežít v přírodě. :) Sám pracoval v lese celý život zakládal lesní obory a lesní školky.
Pak přišel rok 2006 já začal fotit telefonem postupem času mne to začalo bavit čím dal víc a víc. Tak jsem dostal k 16. narozeninám svůj první foťáček a začal jsem s ním fotit vše okolo přírodu a první makro snímky detaily rostlin apod. :) V roce 2009 jsem fotil výkonnějším kompaktním fotoaparátem pořád mne to bavilo a tak jsem si našetřil na svou první digitální zrcadlovku. :)
Dostal jsem ji v roce 2012. A fotografuji stále mne to naplňuje baví a příroda mne baví fotografovat nejvíc. Přátelé mi říkají, ač zkusím lidičky. Ne že bych lidičky neměl rád lidi mám rád, ale přírodu mám nejraději kromě ní rád v ní medituji, chodím bos jak víte a tak. :) Sám jsem se vše učil co je čas, clona, iso apod. :) Je to pro mne velký koníček. :) Přeji vám všem krásné dny se sluncem v duši.
Srdečně zdraví Fanda bosonožka a milovník přírody. :)

Reklama

Jak jsem začal fotografovat přírodu
« kdy: Únor 25, 2019, 11:29:04 dopoledne »

Marián

  • Host
Re:Jak jsem začal fotografovat přírodu
« Odpověď #1 kdy: Červen 22, 2019, 09:06:55 dopoledne »
Zdravím tě bosonožko.  :)

Linda

  • Host
Re:Jak jsem začal fotografovat přírodu
« Odpověď #2 kdy: Červen 28, 2019, 10:53:30 dopoledne »
Hezké povídání. :)

Vendula

  • Host
Re:Jak jsem začal fotografovat přírodu
« Odpověď #3 kdy: Srpen 11, 2020, 06:21:50 odpoledne »
Krásně napsáno. Taky začnu fotit.  :)

Iveta

  • Host